|
Mittelmeer und seine Reviere Alles rund um Adria, westliches Mittelmeer, Ligurisches und Tyrrhenische Meer, Ionisches Meer, Ägäis und die italienischen Seen. |
|
Themen-Optionen |
|
|||
|
|||
Zitat:
Ist es DIE 8 Jahresregel der EU oder wie schon mal erwähnt 8 Jahre in HR. Gibt es schon die Ausführungsbestimmungen? |
|
|||
|
|||
Zitat:
Wäre für mich wichtig, da ich ab 22.6. ein neues Permit brauche!
|
||||
|
||||
Zitat:
Gruß harri
|
|||
|
|||
Es wird eine Übergangsfrist geben. Für 2013 ist nach wie vor die Vignette zu kaufen.
|
|
||||
|
||||
das ist wohl noch die einzige offene Frage , im Gesetz selbst kann ich davon nichts erkennen..... Nur die bekannten Dienstleister der Einfuhrverzollung pushen das Thema zur Zeit , woher sie diesen Zwang zur Verzollung ableiten ist mir aber nicht bekannt ( ausser das sich damit Geld verdienen lässt und man Zugriff auf Daten potentieller Kunden aller möglichen Wassersportdienstleistungen erhält ) @Glumpo: kannst du evtl den Text des § zur 8 Jahresregel so wie er verabschiedet wurde hier einstellen ( auch wenn sich ggf nichts gegenüber dem Entwurf verändert hat ) Ist das Gesetz schon im WWW veröffentlicht ?
|
|||
|
|||
Zitat:
|
|
||||
|
||||
Zitat:
Der Text wird demnächst veröffentlicht im Gesetztesbaltt, dann wird er ab dem 8. Tag nach der Veröfentlichung wirksam, bis auf Artikel 137-139 und Anderen, die sind erst ab dem Beitritt wirksam. Članak 143. (1) Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Narodnim novinama osim članka 1. do 39., članka 40. stavka 1. točaka a), b), c), d), e), f), g), h) i) i l) te stavaka 2., 3. i 5., članka 41. do 74., članka 75. stavaka 1., 2., stavka 3. točaka a), b), d) i e) te stavaka 4. i 5., članka 76. do 135., članka 137. do 139., članka 140. stavka 2., članka 141. i članka 142. koji stupaju na snagu danom pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji. Und so lautet das Original mit der 8 Jahresregel, Nummer 7 a ist für uns der treffende Abschnitt. Članak 137. (1) Odredbe Zakona o porezu na dodanu vrijednost koje su bile na snazi u vrijeme kada su dobra podvrgnuta postupcima privremenog uvoza s potpunim oslobođenjem od plaćanja uvozne carine ili jednom od postupaka iz članka 51. stavka 1. ovoga Zakona, odnosno sličnim postupcima, primjenjuju se i nakon dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji sve dok se na ta dobra ne prestanu primjenjivati ti postupci, ako su ispunjeni sljedeći uvjeti: 77 a) da su ta dobra unesena u Europsku uniju ili u Republiku Hrvatsku prije dana pristupanja Europskoj uniji, b) da su ta dobra podvrgnuta tim postupcima prilikom ulaska u Europsku uniju ili u Republiku Hrvatsku, c) da se ti postupci nisu prestali primjenjivati na ta dobra prije dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji. (2) Odredbe koje su bile na snazi u vrijeme kada su dobra podvrgnuta carinskom postupku provoza primjenjuju se i nakon dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji sve dok se na ta dobra ne prestane primjenjivati taj postupak, ako su ispunjeni sljedeći uvjeti: a) da su ta dobra podvrgnuta carinskom postupku provoza prije dana pristupanja Europskoj uniji, b) da se ti postupci nisu prestali primjenjivati na ta dobra prije dana pristupanja Europskoj uniji. (3) Ako se u postupku utvrdi da su dobra bila u slobodnom prometu u Republici Hrvatskoj ili na području Europske unije, uvozom tih dobara smatra se sljedeće: a) izuzimanje, uključujući i nepropisno izuzimanje, dobara iz postupaka privremenog uvoza kojima su bila podvrgnuta prije dana pristupanja Europskoj uniji prema uvjetima iz stavka 1. ovoga članka, b) izuzimanje, uključujući i nepropisno izuzimanje, dobara iz postupaka navedenih u članku 51. stavku 1. ovoga Zakona ili sličnih postupaka kojima su bila podvrgnuta prije dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, prema uvjetima iz stavka 1. ovoga članka, c) prestanak bilo kojih postupaka iz stavka 2. ovoga članka koji je započeo na području Republike Hrvatske prije dana pristupanja Europskoj uniji, u svrhu isporuke dobara uz naknadu koju je obavio porezni obveznik koji djeluje kao takav prije tog dana na području Republike Hrvatske, d) svaka nepravilnost ili prekršaj počinjeni tijekom carinskog postupka provoza koji je započeo prema uvjetima iz točke c) ovoga stavka. (4) Osim slučajeva iz stavka 3. ovoga članka, uvozom dobara smatra se korištenje dobara koja je porezni obveznik ili osoba koja nije porezni obveznik primio, odnosno koja su mu isporučena na području Republike Hrvatske ili na području Europske unije prije dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, a koristi ta dobra u Republici Hrvatskoj nakon dana pristupanja u Europsku uniju, ako su ispunjeni sljedeći uvjeti: a) da je isporuka tih dobara bila oslobođena PDV-a, ili je mogla biti oslobođena prema članku 45. stavku 1. točkama 1. i 2. ovoga Zakona, b) da ta dobra nisu bila uvezena u Europsku uniju ili u Republiku Hrvatsku prije dana pristupanja. (5) U slučajevima iz stavka 3. ovoga članka mjestom isporuke u smislu članka 28. stavka 2. ovoga Zakona smatra se država članica na području koje se na dobra iz stavka 3. ovoga članka prestanu primjenjivati postupci kojima su bila podvrgnuta prije dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji. 78 (6) Iznimno od odredbi članka 32. stavaka 2., 3., i 4. ovoga Zakona, uvoz dobara u smislu stavaka 3. i 4. ovoga članka ne smatra se oporezivim događajem ako je ispunjen jedan od sljedećih uvjeta: a) uvezena dobra su otpremljena ili prevezena izvan Europske unije, b) uvezena dobra, u smislu stavka 3. točke a) ovoga članka, nisu prijevozna sredstva i otpremljena su natrag ili prevezena u državu članicu iz koje su izvezena i to osobi koja ih je izvezla, c) uvezena dobra su, u smislu stavka 3. točke a) ovoga članka, prijevozna sredstva koja su nabavljena ili uvezena prije dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, u skladu s općim uvjetima oporezivanja koji vrijede u tuzemstvu ili u nekoj od država članica Europske unije ili za koja, na temelju njihovog izvoza, nije odobreno nikakvo oslobođenje od PDV-a niti njegov povrat. (7) Uvjet iz stavka 6. točke c) ovoga članka smatra se ispunjenim u sljedećim slučajevima: a) ako je datum prvog korištenja prijevoznog sredstva bio prije više od 8 godina prije dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, b) ako je iznos PDV-a koji treba platiti pri uvozu manji od 160,00 kuna. |
|
|||||
|
|||||
Zitat:
kann aber auch darin legen , dass die meisten eh nach Kroatien "geflüchtet" sind Ich hätte auch nicht das gerinsget Problem damit die 1,7% zu zahlen wenn dies nicht mit der typischen kroatischen Bürokratie verbunden wäre. Denn jeder, der nicht Erstbesitzer ist kann in den meisten Fällen keine Originalbelege über die erste in Verkehrsbringung o.ä. vorlegen. Zulassungen z.B werden beim Besitzerwechsel in der Regel eingezogen.... Dabei wäre es so einfach: Eigener geht selbst zum Zoll+ BJ laut Rumpfnummer, Restwert laut Schwackeliste ; zahlen Sie Bitte x Euro und alle sind zufrieden. Aber Nein, die Herrn müssen ja ihre letzten Werte aus alten Zeiten Pflegen und sinnlose Beglaubigungen und/oder original Unterlagen + X Photos einfordern die dann noch am besten ein extern Dienstleister vorlegen muss .......
Gruß Olli Geändert von hilgoli (16.06.2013 um 17:36 Uhr)
|
|
||||
|
||||
Zitat:
Ich führte letzte Woche ein Telefonat wegen dem Nachweis der ersten Inverkehrbringung in Kroatien, zu meiner Überraschung wurden tatsächlich die alten Zollmeldungen gefunden. Sogar die MArina hatte noch alle Rechnungen parat. Den alten Bootsnamen sollte man noch wissen. Ich als dritte Person habe kein Anrecht auf die Zweitschrift, der Zoll darf sich alles abrufen, wenn er denn will. |
|
||||
|
||||
Diesmal ist das Erledigen der ganzen Angelegenheit bei Seahelp ein Schnäppchen, für 300€ kommen einige nichtmal bis nach Kroatien
|
|
|||
|
|||
....und wenn das Boot vor 8 Jahren nicht in Kroatien in Verkehr gebracht wurde? Wie läuft es dann? Mein Boot wurde 2002 in USA in in Verkehr gebracht. Welcher Nachweis würde denn hier akzeptiert werden?
|
|
||||
|
||||
Zitat:
Ich weiß es nicht, im Gesetztestext geht es um die Erstinebtriebnahme. Viele Seiten schreiben von der Aufenthaltsdauer, und betonen "nicht die Erstinbetriebnahme", in Kroatien, aber das alles mit Verweis auf den Artikel aus der Zeitung " Slobodna Dalmacija", nur die haben das verwirrt. Das müssen wir noch abwarten bis es den Fahrplan gibt, dann wird alles klar sein. |
|
||||
|
||||
Zitat:
jetzt schnalle ich erst wer Uwe ist Hast du irgendein Dokument aus den USA, auf der der Verkauf oder Erstanmeldung vor 2005 dokumentiert ??? schon wieder zurück aus hR ??
|
||||
|
||||
Und hier wieder so ein Unkenruf:
There is contradictory advice going around about this (Article 138). I have been told that the boat has to have been under continuous ownership and berthed in Croatia for all of its life to qualify for this |
|
||||
|
||||
Hallo Uwe
hast Du noch die US Zulassungsunterlagen ? Das sind die offiziellen Bootspapiere analog einem Fahrzeugbrief Und sollten in Kroatien anerkannt werden Grüße Christian |
|
|||
|
|||
Habe den Erst-Kaufvertrag und ein Dokument das da heißt: "Acceptance of Vessel"
|
|
|||
|
|||
Zitat:
hat aber laaaange gebraucht . Ja, wieder zurück seit Freitag Nacht. |
|
||||
|
||||
Danke Glupo, Das heisst, den Aufkleber wie letztes Jahr bekomme ich nicht mehr, nur eine Bestätigung für die Kurtaxe und die gilt dann für ein Jahr?
|
||||
|
||||
ich weiss das nicht genau, ich habe es Sea Help übergeben irgendwann im Februar, im April habe ich die Papiere bekommen.
|
||||
|
||||
Das heisst, den Aufkleber wie letztes Jahr bekomme ich nicht mehr, nur eine
Bestätigung für die Kurtaxe und die gilt dann für ein Jahr? -------------------------------------------------------------------------- Hi,Chris, Du mußt zum Hafenkapitän und Dir die Bestätigung über Aufenthaltsgebühr (das ist "Kurtaxe" fürs Boot,wenn Du Schlafplätze auf diesem hast) gegen Löhnung hohlen,diese Gebühr ist nach Zeitraum der Benutzung gestaffelt, wirst kein Jahr brauchen,kommt darauf an,wie oft und wie lange Du in HR bist. Berechnet wird diese durch die Länge Deines Bootes. Gruß Gitti
|
||||
|
||||
Zitat:
Heute ist es im Gesetz veröffentlicht worden, und erscheint auch in gedruckter Form. Nachzulesen in NN 73/2013 |
|
||||
|
||||
Auch der Zoll hat die häufigsten Fragen in Sachen Boot und EU Bewitritt jetzt beantwortet, (Plovila)
müsst ihr mal gucken ob es das auch in englisher Sprache gbt. http://www.carina.hr/e_carina/HelpFaq.aspx |
|
|||
|
|||
Servus!
Wenn man die Seite in Englisch aufruft und "special Taxes Boat" auswählt kommt im Moment noch "under construction". Wird also sicher noch was kommen. Schöne Grüße, Jan |
|
|||
|
|||
Mein kroatisch ist leider nicht besonders gut, aber ich finde auf der Zollseite kein Wort über die 8 Jahresregel , nur über reduzierte Zolltarife auf 2,7 bzw.1,7 %.
Aber den Gesetzestext auf NN habe ich mir angeschaut. Trotz der Zuversicht, dass alles gut wird, endlich die endgültige, offizielle Verlautbarung. Jetzt fällt die restliche Anspannung ab, die ich immer noch hatte. Um nicht ab Juli mit 25 % zu versteuern, falls die 8 Jahresregel wider erwarten doch nicht kommt, haben wir Plan B mit versteuern in Slovenien bereit gehabt. Ich bin frh, die Nerven bewahrt zu haben, viel geld gespart. Noch einmal vielen, herzlichen Dank an Dich, Glumpo; für dein unermüdliches Zusammentragen und posten der Infos! Grüße Miramare Geändert von Miramare (19.06.2013 um 13:24 Uhr) |
|
||||
|
||||
Zitat:
Ja hast Recht, ich habe es mir gerade durchgelesen, es trifft eher allgemeine Fragen die uns nicht weiterhelfen. |
Themen-Optionen | |
|
|